Tuesday, December 16, 2008

The Best Intermarriage Discussion Ever

Between Ta-Nehisi Coates and Jeffrey Goldberg. It makes me really sorry I didn't go to a socialist Zionist summer camp.

6 comments:

Anonymous said...

קריאה מ200 מיליונים אזרחים ערבים ל5 מיליונים ישראלים פחדנים :
לרגל הטבחים שאתם עושים כרגע בעזה..רצינו להבהיר לכם כמה עובדות שאתם,לשווא, מנסים להעלים עין מהן:
אתם שׂונאים אותנו כי אתם פאשיסטים,שׂונאים את הערבים ושאר הדתות.ואילו אנחנו,עד עכשיו מוכיחים על הסובלנות שלנו ,כשמפרידים בין היהודי,שמכבדים את אמונתנו,לבין הציוני שמגיבים על התוקפנות שלו בקשיחות וסבלנות לא תבינו אותן כעת,אלא אחרי שנים ארוכות כש האימפריאליזם העולמי יפסיק לתמוך בכם,ותישארו כמו זונה ברחוב..אז נזכיר לכם שהייתם סתם כרועה זונות שפל לאימפריאליזם העולמי שנתנסה בייסורים נוראים מהבחינה הפוליטית,הכלכלית והמוסרית באותו זמן.
אתם מוקפים,לא רק על ידינו,אלא גם ,בעיקרון,ע''י הרבה מבני עמכם..והנה עמדה זו באה לידי ביטוי בפאריס, דרך ההפגנות שיצאו נגדכם שהשתתפו בהן,גם ערבים וגם יהודים.
אתם הולכים לפי אידיאולוגיה ירודה שהסוף שלה הוא במזבלת ההיסטוריה ליד הנאציזם,הפאשיזם והאפרטהייד שהיה בצפון אפריקה.
זה דבר,שלא תבינו עד כמה אנו בוטחים בו,אלא אחרי שנים ,כשהאנושות תקיא אתכם אחרי שהשחתתם אותה.
פושעים אתם..סבלנו לא פעם מהכיבושים באזור זה ,וניצחנו אויבים יותר חזקים וקשוחים מכם..
אבל אתם פושעים,לכן המוסרות שלכם הולכת ונמסה ,וזה ייתן לנו לנצח אתכם בהדרגה..ובעתיד הקרוב תדעו שזה אכן יקרה.
פחדנים אתם,מתגוננים בטנקי המרכבה,שחיזבאללה הצליח לעשות מהם צחוק ב2006 .
אתם מפגינים שרירים מול הילדים והבלתי מזוינים,ומפחדים להיתקל בגברים שלנו ולא משנה מאיזו מדינה ערבית... אתם כבר ניסיתם את היהירות אחרי שיכרון הניצחון בר המזל ב1967 ,עד שב1973,פרצו לכם חיילים ,שהם אנשים פשוטים במצריים וסוריה, והפכו את יום כיפור לאזכרה ..וכי אתם פחדנים,מייד התגוננתם בארה''ב,כרגיל.
ב1982 הצפתם את לבנון כדי לחסל את תנועת המוקאומה(ההתנגדות) הפלסטינית והלבנונית.אבל הלוחמים הגדולים השפילו את צה''ל שלכם הפחדן והמפוקפק...
וכרגיל,קראתם לארה''ב במטרה למצוא פיתרון פוליטי למשבר,וככה המוקאומה(ההתנגדות) הפלסטינית עזבה את לבנון..אבל...האם עזיבתה אומרת ששבקה חיים?
לעולם לא,אפילו צמחו עוד הרבה מוקאומות ,בניכר,בשטחים ותנועה עקשנית אחת בלבנון.. ולמרות חתימתכם על הסכם שלום וקיום נורמליזציה עם מצריים-ואח''כ עם עוד מדינות ערב- אבל כל העם הערבי המשיך לסרב ,להשפיל ולהקיף אתכם,עד שחיזבאללה הצליח-בכוח-לגרש אתכם מלבנון בתחילת האלף החדש.
וב2006,עוד פעם התגוללתם בעפר.
ללא ספק אתם מנוצחים,אפילו אם השמדתם את חמאס-ותראו שזה לא יקרה- אתם מנוצחים אפילו אם השמדתם את חיזבאללה-ותראו שגם זה לא יקרה,אתם מנוצחים אפילו אם הרסתם את כל הצבאות שלנו..מנוצחים מנוצחים מנוצחים .
אנו –הערבים-גוף אנושי עם הרמוניה ,חיינו ביחד מזה אלפי שנים ואף כיבוש,גם אם נמשך הרבה זמן,לא הצליח להחליש אותנו.
אנו שיכים לתרבויות של שלום ,לאורך מאות שנים קיבלנו את היהודים וחיינו ביחד,באותו זמן שאירופה רדפה אותם בצורה נוראית,ואפילו אחרי כל שנות השנאה ,מצליחים לשכנע יהודים ששׂונאים את הציונות לחזק אותנו במשברים שלנו.
ההפגנות אפשר למצוא גם בלונדון,פאריס ובארה''ב ,שהעם שלה לעולם לא תקף אתכם כמו עכשיו.
העם האמריקאי כבר התחיל להבין איך הצמרת שלו שיקרה לו לגבי כמה עניינים..ותהיו בטוחים שכשהעם האמריקאי יבין עד כמה שיקרתם לו ,הם ישליכו עליכם את הנעליים כפי שהושלכו על בוש וכל העולם בירך את ההשלכה ,אפילו היה שמח.
אוי ציונים,עכשיו הגיעה עונת הקציר,ובמו ידכם אתם הורסים את מדינת הכניעה והזיוף שהקמתם על גופות החפים מפשע שלא התחילו באלימות אלא כתגובה לאלימות והכיבוש שלכם.
כולנו מחכים לכם..אחרי עזה ..אחרי שבעה.. אחרי הגולן

מחכים לכם בעתיד הקרוב מאוד

Anonymous said...

still simplicities at the same time. They need to seem evening dresses diverse from other people. Nevertheless, they it’s possible really evening dresses don’t adore too a lot weighty accessories or cosmetics. evening dresses

David Star said...

Thank you for sharing

pappi lalli said...

very interesting article
Title:Kamma Kalyanam Matrimony
Description:
KAMMA'S MOST REPUTATED AND TRUSTED MATRIMONIAL PORTAL
Kamma's Marriages is the solution for delivering reliable and quality match making services to all the briders and grooms seeing to enter into marital bliss.We arrange alliances through our extensive database to match your needs and tates. Since 1982, we have been very successful in providing alliances and settling marriages to thousands of our valued customers and commited to discover your better half!Kammakalyanam is a platform of bringing in the prospective brides and bridegrooms to the heaven of marriage with its extensive database across all economic strata.

Website:https://kammakalyanam.com/
Name:Kamma Kalyanam Matrimony
Keywords:Kamma matrimony, Kamma marriage bureau, kamma brides, kamma grooms Matrimony, Wedding
Address: MIG 165 SMR heights 5 th floor Opp to Holistic Hospitals, no 1, KPHB Road, Hyderabad, Telangana 500072
EMAIL: INFO@TELUGUMARRIAGES.COM

Nature Power said...

We always enjoy your articles its inspired a lot by reading your articles day by day. So please accept my thanks and congrats for success of your latest series. We hope, you should published more better articles like ever before
SunPro+

Unknown said...

English translation would be much appreciated.